duminică, 24 februarie 2013

FILM, ADICA...DESENE ANIMATE si MUZICA



Mi-a placut aceasta creatie ,cand eram copil  vedeam multe desene animate de Walt Disney
si mi-au placut  foarte mult ,apoi natura ,muzica ....Acest filmulet ,acest desen animat  imi place in mod deosebit caci ...am fotografiat  copaci,


flori ,pasari , peisaj,natura .... si are farmec si acuma acest desen animat caci acusi vine primavara .... acusi vin pasarile  si .....Imi aduc aminte de un copac batran aproape uscat .Este un reper bun ,uitandu-ma la acest copac mi-am adus aminte de acest desen animat  . Intotdeauna  vechiul ,creatiile vechi pot fi surse de inspiratie si merita sa fie apreciate  si scoase din naftalina  .Cei bun nu se strica , cu timpul se coace  si  devine si mai bun .  Timpul a aratat ca desenele animate vechi au un farmec deosebit si acuma pot sa acapareze ochii  sa te tina  atent ,probabil dupa ce il arat aici vor pleca vanatorii de poze sa-l gaseasca si probabil vor aparea fotografii tot de pe acolo , poate copacul este cazut , sau a fost lovit de fulger sau taiat pt lemn de foc .Azi probabil acest copac nu mai exista .Daca nu mai este ...va ramane doar aici pe aceasta fotografie .Pacat ,pasarile nu vor mai canta pe crengile uscate ,iar ciocanitoarea nu va percuta lemnul  in cautare de hrana .
Vizionare placuta ! :)



Niciun comentariu: